Tuesday 14 October 2014

Testimoni Set Resdung Shaklee, Testimoni Alfalfa Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua, semalam tak sempat nak update blog. Baru pegang my pink Macbook Air baby Nazneen dah datang tarik2x baju. Nak nenen lah tu, he2x Lepas tu terus tertidur sampai pagi. Another day has started... Hari ni saya attended workshop kat Novotel. Rasa healthy sikit bila decided nak menapak from parking KLCC ke Novotel. Bukan ape, saye cuak nak park kereta kat Novotel. Sempit sangat!

Malam ni nak share testimoni set resdung Shaklee. Testimoni yang dekat2x saja. Ni kisah suami saya. Dia ni ade resdung. Sejak kawin ngan die lebih 10 tahun yang lepas, banyak benda saya kene adjust. Sebelum kawin, hampir semua menu yang saya masak letak belacan. Asam pedas letak belacan, mee goreng pun saya pernah letak belacan. Memang hantu belacan. Lepas kawin, saya dapat suami yang alah belacan. Bila makan belacan je, bersin2x lepas tu badan jadi gatal2x. Kesian tengok...

Bila saya mula ambik set berpantang and menyusu Shaklee pada bulan Julai 2013. Saya ajak suami makan sekali. Dia amik set resdung secara konsisten. Set yang die ambik ade alfalfa complex, b-complex, vitamin C and Omegaguard. Tapi suami saya ni paling konsisten makan alfalfa complex. Dia akan makan 6-10 biji sehari. B-complex 1 biji sehari, sustained release vita C sehari. Waktu malam sebelum tidur die ambik  3 biji Omegaguard.

Kami perasan set ni berkesan bila balik kampung saya di Ledang Johor. Bilik saya kat kampung ni berhabuk sikit. Maklumlah jarang berpenghuni. Biasa kalau suami duduk dalam bilik setengah hari je dah mula gatal2x and bersin berkali2x. Peliknya setelah ambik set resdung Shaklee, dia steady je duduk dalam bilik. Takde lagi bersin atau selsema disebabkan alah pada habuk.  Saya pun senang hati tengok, tak perlu susah2x nak cari ubat selsema atau towel lap hingus lagi. He2x

Kadang2x suami saya ni nakal sikit. Die cube skip ambil alfalfa complex for few days. Setelah 3 bulan adelah die kena selsema. Tu pun dah kira bagus sangat. Sebelum ambik Shaklee dulu rasanya 2 minggu sekali kena selsema. Pil 'clarinase 24 hours' tu memang kene ade ready stock.

Sekarang suami rajin share testimony set resdung Shaklee ni ngan family and kawan2x die. Alhamdulillah, 2 hari lepas  biras saya order alfalfa complex setelah dengar cerita suami. Kalau ade budget eloklah ambik set lengkap resdung terus. Kalau belum ade budget, memadai mulakan dengan alfalfa complex. Selamat mencuba....

Boleh contact saya untuk consultantcy, Khairun at 012 6361195, email- khairun_najmiah@yahoo.com or khairunnajmiah77@gmail.com

Kene share benda baik, boar ramai yang dapat manfaatnya. Ingat lagi tazkirah dari sahabat ahli surau di University dulu, 'Sebaik-baik manusia adalah yang memberi manfaat kepada manusia lain'

Good nite you all!



No comments:

Post a Comment