Sunday 12 October 2014

Testimoni Phytocol-ST & Psoriasis

Assalamualaikum All, Sunday nite datang lagi. Esok bermulalah minggu baru. Macam pre-Monday blues pulak buat statement macam ni. Apapun, saya bersyukur kerana saya punya kerja tetap dengan pendapatan yang memuaskan. Alhamdulillah. Saya gembira jadi career woman, saya gembira jugak dapat buat business Shaklee ni. Banyak yang saya dah belajar sejak setahun berkenalan dengan Shaklee ni. Dari tak tau ape2x pasal blogging, sekarang dah maju sikit. Dah pandai post and letak gambar. He2x I see it more on personal development.

Malam ni saya nak share testimoni Phytocal-ST. Phytocol-ST ni product baru Shaklee. Kalau tak silap baru sampai Malaysia dalm bulan June 2014.  Product ni membantu mengawal paras kolesterol dalam badan. Produk ni juga dapat membantu mengawal penyakit kulit psoriasis.  Bila dengar produk ni boleh membantu pesakit psoriasis, saya jadi macam excited. Bukan untuk saya tapi untuk insan yang rapat dengan saya.

Bapa mertua saya mengidap penyakit Psoriasis. Dah lama juga, rasanya dah lebih 4 tahun. Macam2x dah diusahakan dari perubatan moden hingga ke perubatan alternatif. Banyak tempat yang dah dilawati untuk berubat. Kadang2x nampak ade kurang tapi kemudiannya naik semula. Rasanya abah pun dah letih nak berubat. Saya tinggal sebaris dengan ibu dan bapa mertua saya, jadi saya memang nampak usaha mereka untuk mencari penawar penyakit psoriasis ni. Sanggup ulang alik dari Kuala Lumpur ke Ipoh untuk bertemu pakar kulit. Tapi masih tak kurang juga. Kalau nampak kurang pun sekejap je. Tak lama lepas tu naik balik, merah2x dan gatal2x.

Saya berikan abah Phytocol-ST pada awal bulan Ramadhan yang lepas. Saya suruh dia ikut dos yang Shaklee sarankan iaitu 4 biji sehari, 2 biji pagi lepas sarapan dan 2 biji waktu malam after dinner. Abah memang disiplin dalam pengambilan ubat, mungkin semangatnya untuk sembuh memang tinggi.  Sepanjang minggu pertama ambil Phytocol-ST ni, penyakit psoriasis abah macam naik banyak sikit. Tapi saya memang dah inform die yang kemungkinan ada 'healing crisis'. Saya mintak die teruskan ambik Phytocol-ST untuk sekurang-kurangnya 3 bulan.  Nak dijadikan cerita, lepas 2 bulan ambil Phytocol-ST secara konsisten, abah ada periodic medical check-up di HUKM. Keputusan  ujian kesihatan abah sangat mengejutkan doktor.  Saya share kat bawah ni ye...

Abah kata 'Sugar dalam darah biasanya 6 dah jadi 4.7, liver condition pun dah bertambah baik. Abah hanya perlu datang untuk check up premier lagi 6 bulan akan datang.  Ujian darah untuk ujian dermatologi yang biasanya 2 bulan sekali kini hanya perlu 3 bulan sekali. Alhamdulillah, penglibatan saya dalam Shaklee telah memberi kebaikan kepada orang-orang disekeliling saya.


Untuk sapa-sapa yang ada masalah yang seumpama ini. Bolehlah consider Phytotol-ST. Sapa tau serasi macam kes bapa mertuaku. Boleh contact saya at 012-6361195 kalau nak cuba Phytocol-ST atau produk2x Shaklee yang lain.


Till my next sharing. Good nite you all....



No comments:

Post a Comment