Friday 17 October 2014

Testimoni ESP Shaklee, ESP Buat Kulit Flawless, Awet Muda Dengan Shaklee

Assalamualaikum and Good Morning Everyone. Weekend datang lagi. Seperti biasa panjang juga 'to do list' untuk weekend ni. Antaranya mestilah nak update blog. He2x

Sharing kali ni mungkin ade yang kate saya ni perasan or syok sendiri. Tapi takpelah, bagi saya saya nak share benda yang menggembirakan. Benda yang buat saya rasa lebih positif dan berkeyakinan. Saya nak share testimoni diri sendiri sejak amalkan makan ESP Shaklee. Saya mula makan ESP Shaklee ni pada Bulan July 2013. Masa tu dalam pantang lagi. Saya ambil dengan tujuan nak pekatkan susu and tambahkan susu. Alhamdulillah nampak hasil yang memberangsangkan.

Saya amalkan makan ESP Shaklee ni tiap2x hari. Minimum satu sudu besar and maximum 3 sudu besar. Saya bancuh dengan air kosong saja and shake. Rasa die macam air soyalah. Selepas 3 bulan ambik ESP secara konsisten, ramai yang puji kulit muka saya lebih cantik dan bersih dari dulu. Mula2x saya tak ambil pusing sangat.Tapi bile dah ramai yang memuji, rasa kembang setaman gak hati ni. 

Selain dari buat buat kulit muka jadi bersih and flawless, ESP juga membantu kulit saya nampak lebih anjal and awet muda sikit. Ingat lagi ade kawan yang komen gambar saya dalam FB, 'seriously you nampak lebih cantik sejak bersalin anak ke-5 ni'. Suke saya dengar. Saya rase produk Shaklee terutamanya ESP ade membantu. Tulah yang saya mula ambik sejak bersalin anak ke-5. 

Saya anak sulong dari 6 orang adik beradik. Tapi sejak akhir2x ni saya selalu dapat soalan 'Awak ni anak yang kecil ke? or yang nombor 5 ke? Stress pulak adik2x saya jadinya. Jangan marah ye adik2x, korang pun boleh ambik produk Shaklee macam aku. Mari kita sama-sama cantik dan awet mude.

Bulan October 2014 ni, Shaklee sekali lagi buat promo ESP.  Beli 6 percuma 1. Bagi pengguna tegar, nilah masenye nak borong 7 canister. Buat stok untuk setahun.  Buat SID Shaklee macam saya, nilah masenya nak promote ESP habis-habisan.

Untuk tawaran yang menarik dengan ESP Shaklee, boleh hubungi saya at 0126361195. Nama saye Khairun Najmiah. Boleh panggil Khairun saja. Rumah saye kat Bandar Tun Hussein Onn, Cheras. Office pulak kat Menara 2, PETRONAS Twin Towers, KLCC



















No comments:

Post a Comment