Monday 27 October 2014

Testimoni Omegaguard Shaklee

Assalamualaikum & Good Morning to All,  hari ni saya nak share pasal Omegaguard Shaklee. Semenjak saya terjebak dalam dunia Shaklee ni, Omegaguard adalah antara produk yang laris di Mama Yun Supplement Shop. Customer saya ambil Omegaguard untuk atasi pelbagai kesihatan atau untuk dapatkan kualiti hidup yang lebih sihat. Maklumlah banyak kelebihan Omegaguard ni. Saya sendiri ambil Omegaguard  untuk membantu proses pengurusan badan. Dalam masa yang sama boleh dapat kelebihannya yang lain seperti meningkatkan imunisasi badan, memperbaiki daya ingatan, mengurangkan sakit kepala, melicinkan kulit, meningkatkan kesihatan hati dan banyak lagi. 

Kandungan utama Omegaguard which is Omega 3 ynag terdiri dari asid lemak EPA dan DHA memang membantu perkembangan memori dan menajamkan minda. Office mate saye belikan Omegaguard untuk anaknya yang baru masuk university.  Anak dia kate semenjak amalkan makan omegaguard, die rase lebih sihat dan lebih mudah untuk belajar. Pagi ni pun die suruh saya bawak sebotol lagi Omegaguard sebab yang ade kat rumah tu dah nak abis. Alhamdulillah.

Saya ade seorang anak saudara yang istimewa. Anak saudara saya ni mengalami kecacatan otak kerana jatuh dari katil semasa berusia 9 bulan. Sekarang usianya 7 tahun tetapi perkembangan akalnya seperti umur 4 tahun. Saya sarankan adik beri anaknye Omegaguard untuk membantu perkembangan minda. Setakat ni, feedback yang saye dapat agak memberangsangkan. Anak adik saya ni dah menunjukkan sedikit peningkatan dalam pembelajaran. Contohnya, sudah mampu menulis beberapa hurup tanpa dibantu. Kami teruskan beri Omegaguard dengan harapan dia terus tunjukkan peningkatan dari semasa ke semasa. Pengambilan omegaguard juga membantu masalah asma anak buah saya. Megikut kata ibunya (adik ipar saya), sekarang anaknya sudah jarang diserang asma. Alhamdulillah sekali lagi.

Saya juga ade seorang anak buah yang sedang meningkat remaja. Dalam usia 13 tahun, banyak perubahan hormon yang berlaku. Jadi anak buah saya ni mengalami masalah jerawat di muka. Anak buah saya ni amalkan omegaguard and chewable C untuk tingkatkan imunisasi badan. Disamping tu Omegaguard dapat membantu proses belajar dan menghafal Al-Quran kerana beliau belajar di sebuah sekolah tahfiz. Pengambilan yang konsisten telah menyelesaikan masalah jerawat anak buah saya ni. Ramai kawan-kawan disekolah yang bertanye ape produk yang die makan sampai kulit jadi putih mulus. Selain tu, dia rase lebih mudah dan cepat dapat dalam pembelajaran.

Takat ni yang dapat saya share pagi ni. Saya nak siap2x pergi kerja ni. Another busy day is waiting for me. Saya sebenarnya menaip sambil breastfeeding ni. Baby nak gak, hehe. Nilah cabaran ibu bekerja yang cube2x buat business. Apepun, Insyaallah berbaloi! Ameen...


No comments:

Post a Comment