Wednesday 8 October 2014

Shaklee Supplements for Morning, Start Your Day with Shaklee

Assalamualaikum and good morning to all. Harap hari kita hari ini lebih baik dari semalam. Seperti biasa saya akan mulakan hari saya dengan sebiji zinc complex Shaklee. Saya amalkan Zinc Complex ni untuk kawal masalah rambut gugur. Maklumlah saya kan ada anak kecil yang baru setahun lebih. Masalah rambut gugur ni memang biasa. Tapi Alhamdulillah masalah ni nampak terkawal sejak amalkan zinc complex Shaklee. Saya pun dah mula gunakan syampu and conditioner Shaklee untuk rambut yang lagi sihat dan bermaya. Saya suke bau syampu ni, wangi.
After ambik sebiji zinc complex, says ambil set 'Mighty 3 Gems' pulak. Set ni actually campuran ESP, Mealshake and Performance Drink. Saya letak masing2x satu sudu dalam shaker campur dengan air suam. Lepas tu shake and minum. Rasa die? macam susu campur orange. Sedap je... Shake ni bantu saya kembalikan tenaga dan kawal kandungan air dalam badan. Baby saya, Nazneen ni suka tido sambil 'nenen'. Orang Jawa kate ngempeng, jadi bile bangun tidur tu, mama dia ni memang rasa dehydrated. Tekak kering sangat. Tu sebabnya rasa perlu sangat amalkan Shaklee Performance Drink tu. Cepat je hilangkan rasa haus. Performance Drink ni bantu hydrasi badan lebih baik dari air. Bila ambik set 'Mighty 3 Gems' ni, saya jadi kenyang and boleh survive tanpa sarapan yang berat. Ye, kandungan ESP and mealshake buat saya kenyang dan bertenaga. Mealshake provides vitamin and mineral yang diperlukan badan kita.
Bulan October 2014, Shaklee dengan murah hatinya buat double promo. ESP Shaklee promo buy 6 free 1. Memang menjimatkan! Bagi yang baru nak cube boleh cari kawan-kawan untuk share. Bagi pengguna tegar bolehlah beli 7 terus. Don't worry about the expiry date, confirmed 2016. Semua orang perlu ESP ni coz ESP membantu mendapatkan sel yang sihat. Sel yang sihat membentuk anggota badan dan tubuh yang sihat. Jadi ESP ni taklah limited to ibu mengandung and ibu menyusu je, semua orang boleh ambik kecualilah anda ni dinasihatkan doktor tak boleh ambik soya products.  ESP diproses dari non GMO soya, Insyaallah selamat.
Mealshake pun ade promo gak, buy 3 free 1. Ni memang peluang untuk berjimat. Buat stok untuk 4-5 bulan. Saya dan anak2x memang amalkan pengambilan mealshake. Jadi roughly sebulan 1 canister. Anak2x ambil mealshake dengan Milo, cume campurkan 1 camca kecil mealshake dalam air Milo mereka. Mealshake ni ade vanilla flavour jadi Milo tu jadi lagi sedap.
Okay you all, saya nak siap2x pegi kerja ni. Later I will be back with more sharing. Benda yang baik dan menyeronokkan kenalah share kan... Have a good day everyone....

No comments:

Post a Comment