Showing posts with label Testimoni ESP Shaklee. Show all posts
Showing posts with label Testimoni ESP Shaklee. Show all posts

Monday, 20 October 2014

ESP & Cinch Latte

Assalamualaikum semua. Harap hari ini hari yang produktif buat anda semua. Maklumlah, the first day of the week memang penting untuk set mood sepanjang minggu. Buat diri saya Alhamdulillah, pagi tadi saya dapat jemputan menghadiri PETRONAS 'Corporate Integrity Advocasy Program' atau singkatannya CIAP. Program ni mengingatkan semua staff PETRONAS kepentingan untuk 'uphold integrity' dalam melaksanakan tugasan kita seharian. Integrity sangat penting dalam semua urusan, dalam business Shaklee pun; kalau SID tak jujur and tipu customer mesti customer tak repeat order kan?! Seronok kalau ade program macam ni, invitees were selected randomly throughout PETRONAS. Jadi boleh jumpe kawan-kawan kat office lame and at the same time buat kawan baru.

Hari ni saya nak share testimoni ESP Shaklee lagi. Kali ni ESP membuatkan si pengambil rasa kenyang dan bertenaga seharian. Customer saya yang sorang ni seorang 'work at home mother'. Dia rajin buat business dari rumah. Pantang ade mase, ade saja yang dikerjakan. Walaupun ada anak 4, Puan Ani (bukan nama sebenar) masih sempat buat business part time. Dua anak Puan Ani bersekolah di sekolah swasta. Sessi sekolah swasta ni lebih kurang macam office hour, masuk pukul 8 pagi dan balik pukul 4 petang. Puan Ani kita ni rajin masak nasi lemak, bihun goreng dan sebagainya untuk dijual di kantin sekolah anak2xnya. Maklumlah ramai ibu bapa anak2x kat sekolah tu yang bekerja. Jadi senang kalau anak-anak beli makanan kat sekolah. According to Puan Ani, jual ape pun biasenya memang habis.  Dalam kesibukan Puan Ani menyiapkan jualannya, kadang2x dia tak sempat nak ambik 'proper lunch'. Jadi ape yang Puan Ani buat, dia bancuh 1 sudu ESP and 1 scoop Cinch Latte. Dapatlah shake ala2x ice blended latte. Memang sedap. Kalau minum dalam pukul 12 tengah hari. Puan Ani kate dia akan rasa kenyang dan bertenaga sampai petang. Puan Ani ambik cinch perisa latte because die ni memang coffee lover. Tapi dalam masa yang sama nak minimumkan pengambilan caffeine. Kandungan caffein dalam cinch latte sangat minimum namun masih ade aroma  coffee yang lazat. Puan Ani memang gembira dengan set kombinasi ESP and cinch latte ni. Dah 2 kali die repeat order. Selain membantu untuk rasa kenyang dan bertenaga, kombinasi ini juga bagus untuk mereka yang nak kuruskan badan. Bila dah rase kenyang, mane lalu nak makan banyak kan? ! Lama-lame badan pun jadi makan slim. Suami pun bertambah sayang.

Saya sendiri pun, kalau kat office tak sempat nak turun lunch, saya memang standby ESP dalam laci kat office tu. Bancuh ESP dengan shaker and that would be enough for lunch. Insyaallah kenyanglah sampai pukul 6 petang. After office hour bolehlah pegi makan kat tempat yang proper sikit.

Bagi yang belum cuba and nak mencuba, boleh contact Puan Khairun (sayalah tu) at 0126361195. Ready stok available. Tak perlu nak tunggu lame2x Semua orang boleh dapatkan manfaat ESP. Tidak terhad kepada ibu mengandung & ibu menyusu sahaja. Semua orang boleh nikmati kebaikan ESP Shaklee. ESP membantu hasilkan sel-sel badan yang sihat, untuk kesihatan keseluruhan tubuh badan anda.







Friday, 17 October 2014

Testimoni ESP Shaklee, ESP Buat Kulit Flawless, Awet Muda Dengan Shaklee

Assalamualaikum and Good Morning Everyone. Weekend datang lagi. Seperti biasa panjang juga 'to do list' untuk weekend ni. Antaranya mestilah nak update blog. He2x

Sharing kali ni mungkin ade yang kate saya ni perasan or syok sendiri. Tapi takpelah, bagi saya saya nak share benda yang menggembirakan. Benda yang buat saya rasa lebih positif dan berkeyakinan. Saya nak share testimoni diri sendiri sejak amalkan makan ESP Shaklee. Saya mula makan ESP Shaklee ni pada Bulan July 2013. Masa tu dalam pantang lagi. Saya ambil dengan tujuan nak pekatkan susu and tambahkan susu. Alhamdulillah nampak hasil yang memberangsangkan.

Saya amalkan makan ESP Shaklee ni tiap2x hari. Minimum satu sudu besar and maximum 3 sudu besar. Saya bancuh dengan air kosong saja and shake. Rasa die macam air soyalah. Selepas 3 bulan ambik ESP secara konsisten, ramai yang puji kulit muka saya lebih cantik dan bersih dari dulu. Mula2x saya tak ambil pusing sangat.Tapi bile dah ramai yang memuji, rasa kembang setaman gak hati ni. 

Selain dari buat buat kulit muka jadi bersih and flawless, ESP juga membantu kulit saya nampak lebih anjal and awet muda sikit. Ingat lagi ade kawan yang komen gambar saya dalam FB, 'seriously you nampak lebih cantik sejak bersalin anak ke-5 ni'. Suke saya dengar. Saya rase produk Shaklee terutamanya ESP ade membantu. Tulah yang saya mula ambik sejak bersalin anak ke-5. 

Saya anak sulong dari 6 orang adik beradik. Tapi sejak akhir2x ni saya selalu dapat soalan 'Awak ni anak yang kecil ke? or yang nombor 5 ke? Stress pulak adik2x saya jadinya. Jangan marah ye adik2x, korang pun boleh ambik produk Shaklee macam aku. Mari kita sama-sama cantik dan awet mude.

Bulan October 2014 ni, Shaklee sekali lagi buat promo ESP.  Beli 6 percuma 1. Bagi pengguna tegar, nilah masenye nak borong 7 canister. Buat stok untuk setahun.  Buat SID Shaklee macam saya, nilah masenya nak promote ESP habis-habisan.

Untuk tawaran yang menarik dengan ESP Shaklee, boleh hubungi saya at 0126361195. Nama saye Khairun Najmiah. Boleh panggil Khairun saja. Rumah saye kat Bandar Tun Hussein Onn, Cheras. Office pulak kat Menara 2, PETRONAS Twin Towers, KLCC