Saturday 11 January 2014

Shaklee Breastfeeding Set. Lebih banyak susu, kekal bertenaga, lawas, kulit bersih dan cantik, menjaga kesihatan dalaman wanita

Saya seorang ibu berkerjaya dan mempunyai 5 orang anak. Walaupun sibuk bekerja, saya cuba untuk memberikan yang terbaik buat anak-anak. Sebagai contoh, dari segi penyusuan ibu. When it comes to breastfeeding, saya tak begitu bernasib baik sebagaimana kebanyakan ibu lain. Susu saya tak banyak dan saya sentiasa tercari-cari supplement untuk menambahkan susu. When I was pregnant with my fifth child, I read on Shaklee Breastfeeding Set. Tergerak hati nak mencuba. Saya mengambil set ini 2 hari setelah melahirkan anak kelima, a baby girl yang hari ini genap berusia 6 bulan.

Apa yang ada dalam Shaklee Breastfeeding Set ini? Saya ambil full set yang terdiri daripada Energizing Protein Powder (ESP), Vita Lea (multivitamin), Vita C(sustained released), Alfalfa Complex, Osteomatrix and B Complex. Saya juga mengambil Omegaguard Shaklee untuk membantu proses pelangsingan badan selepas bersalin dan zinc complex semasa tempoh berpantang.

No comments:

Post a Comment